Jak zhubnout do plavek? 4 nejlepší pohybové aktivity před létem!

Jak zhubnout do plavek? 4 nejlepší pohybové aktivity před létem!

Zná to většina žen. Plavková sezóna klepe na dveře a naše bříško či zadeček hyzdí nevzhledné špíčky. Jak se jich do léta zbavit?

„Zázračných“ diet je nepřeberné množství, ale aby hubnutí bylo opravdu účinné, chce to zařadit do repertoáru i pravidelný pohyb. Kila navíc neshodíte, když budete jen sedět v křesle a ládovat se krabičkami nebo řapíkatým celerem v domnění, že pro sebe děláte maximum.

Nejpřirozenější pohyb - chůze

I když pohybu neholdujete a představa běhání nebo propoceného tílka ve fitku vás děsí, řešení existuje. Stačí jakýkoli pohyb, při kterém energetický výdej převýší energetický příjem.  Skvělou pohybovou aktivitou je například obyčejná chůze, na kterou nepotřebujete ani žádné speciální vybavení. Na procházku můžete vyrazit sami, se psem nebo s přáteli. Nesnažte se trhat rekordy, vyrazte v tempu, které vám bude vyhovovat, a vždy po několika dnech ho pozvolna navyšujte. Pravidelnou chůzi mohou do svého hubnoucího programu zařadit i lidé, kteří se léčí se srdcem nebo s cukrovkou. Intenzitu pohybu by ale měli vždy konzultovat se svým lékařem. Ideální je věnovat chůzi 40 až 60 minut denně.

S míčkem se hubne snáz

V dětství jste určitě hráli badminton, tak proč se do něj nepustit i v dospělosti? Možná to nevíte, ale právě badminton je na hubnutí ideální – za jednu hodinu můžete spálit až 4500 kJ. Krásně si při něm posílíte nohy a hýždě a hlavně, tento sport se spoustou úklonů, záklonů a rychlých startů, je vhodný i pro odbourávání celulitidy. To samé platí pro tenis, který je díky rychlým startům za míčem také účinným bojovníkem proti celulitidě na zadečku a stehnech. A stejně jako badminton posiluje fyzickou kondici a celkově zeštíhluje postavu

Hurá na kolo!

Oprašte kolo a začněte na něm zase jezdit. Tuky začnete spalovat zhruba po dvaceti minutách. Záleží na intenzitě pohybu, terénu i vaší kondici. Jízda na kole navíc nepřetěžuje klouby a vazy, a je tak vhodná i pro lidi s velkou nadváhou. Stanovte si ale pevný plán, kterého se budete držet, a porušíte ho jen za opravdu výjimečných okolností (třeba když budou padat trakaře). V týdnu to chce alespoň dvě až tři hodinové vyjížďky a během víkendu pak delší výlet. Režim se vám bude dodržovat mnohem snáze, pokud ve svém okolí najdete spřízněnou duši – kamarádku, partnera, kolegy z práce. Uvidíte, že kila půjdou dolů sama a navíc se vám krásně zformuje postava.

Tancuj, tancuj, vykrúcaj…

Velmi účinným pomocníkem v hubnutí je tanec. Na krásné nohy jsou nejlepší irské tance, při kterých si navíc zpevníte i zadeček a stehna. Pokud potřebujete shodit pneumatiku na břiše, zkuste latinu (salsu, rumbu, sambu).

Každopádně: jestliže chcete zhubnout co nejrychleji a ještě k tomu vytvarovat postavu, požádejte o radu odborníka. Totéž platí i v případě, že máte nějaké zdravotní potíže. Uvidíte, že vám doporučí pohyb, který vás bude bavit, a vy se pak v létě budete moci blýsknout na plážové promenádě.
 

Můj život 2

Můj život

  • Komplexní pojištění poskládané dle vašich potřeb a přání
  • Zajištění všech členů rodiny při nepříznivých situacích
  • Volba mezi čistě rizikovým a investičním pojištěním

Více informací

Krátkodobé cestovní pojištění cyklo

Cyklo

  • Aktivní cyklistická dovolená
  • Ochrana všech cyklo rizik
  • Rekreační i turistická cyklistika

Více informací