Jak být fit i bez návštěvy posilovny

Jak být fit i bez návštěvy posilovny

I když u nás fitness centra rostou jak houby po dešti, ne každému je po libosti poskakovat do rytmu hudby s dalšími cvičenci.

Být v kondici je dnes tak nějak povinnost. Jenže ne každému sedí hromadné lekce nebo nemůže dávat spoustu peněz osobnímu trenérovi. Přitom způsobů, jak se dostat do formy, je víc než dost. A trenéra ani hromady peněz k tomu nepotřebujete.

Každodenní pohyb

Pohyb by se měl stát přirozenou součástí každodenního života. Využívejte proto každou příležitost k tomu, abyste si protáhli tělo. Do auta a veřejné dopravy nastupujte jen na velké vzdálenosti, na ty menší vás spolehlivě dopraví vlastní nohy. Po pár týdnech zjistíte, že i výtah je zbytečnou vymožeností moderní doby a že schody jsou skvělou kardio pomůckou. Zacvičit si můžete i v práci na toaletách – stačí udělat 10 dřepů vždy, když si potřebujete odskočit.

Internet jako průvodce

Překvapí vás, jak rychle se bude měnit vaše kondice, když si doma třikrát týdně aspoň na půl hodiny intenzivně zacvičíte. Abyste věděli, jak na to, můžete se inspirovat internetem. Populární jsou lekce Jillian Michaels, BodyRock.TV nebo SvětCviků.cz. Během surfování rozhodně narazíte na stovky zajímavých videí, která vás třeba zaujmou. Výhodou takového cvičení doma je, že vás nestojí ani korunu, nevýhodou naopak to, že ne vždy budete cvičit technicky správně. A vybavení? V nejhorším stačí židle, PET lahve s vodou a dětská guma na skákání. Jestli se chystáte cvičit v obýváku, raději prověřte své pojištění majetku, ať rodině neuděláte medvědí službu.

Aktivní trávení volného času

Rodina i pes budou skákat radostí, když o víkendu vyrazíte na pořádný výlet. A vaše tělo vám poděkuje. Za hodinu chůze spálíte podle intenzity klidně i 2000 kJ a čerstvý vzduch vám krásně pročistí hlavu.

Posilování s dětmi

Možná vás teď napadne, že na cvičení nemáte čas, protože máte malé děti, které vám nedovolí cvičit ani doma. Tak je zapojte! Batole může být ideálním závažím, a navíc si bude cvičení s vámi náramně užívat. A současně s jeho váhou se bude zvyšovat i vaše fyzička.

Bez správné stravy to nepůjde

Klíčem ke zdravému tělu a dobré kondici je pohyb v kombinaci se správným jídlem. Abyste dokázali vzít zdravý jídelníček za svůj a vydrželi u něj natrvalo, postupujte krůček po krůčku. Začněte pít minimálně 2 litry čisté vody denně. Jakmile si tento zvyk osvojíte, postupte o další krok – zvyšte příjem zeleniny (alespoň 5 hrstí denně), a tak dále. Nemusíte zapomínat ani na oblíbené hříchy v podobě čokolády. Prostě si ji dopřejte, když budete mít chuť, ale jen tu kvalitní a třeba jen jeden čtvereček.

Víte, co je tabata? Intenzivní cvičení, které můžete zařadit na konec domácího tréninku. Nabušená hudba vás bude motivovat k 20 vteřinovým maximálním výkonům, které střídáte s 10 vteřinovým odpočinkem. Vše pěkně 8x dokola.

Zdroj: Youtube, HERRY TEAM 

Sjednejte si cestovní pojištění s online slevou

Sjednejte si cestovní pojištění s online slevou

Sjednejte si zimní cestovní pojištění s limitem 100 000 000 Kč. Jednoduše online během pár minut.

Více informací

Životní pojištění Můj majetek

Můj majetek

  • Pojištění nemovitosti, domácnosti i odpovědnosti na jedné smlouvě
  • Nepřetržité asistenční služby
  • Chytré cestovní pojištění pro celou rodinu

Více informací